6H Imola-EL1: Peugeot obejmuje prowadzenie

Peugeot jako pierwszy wykorzystał przewagę, umieszczając 908 z numerem 7, należące do Sébastiena Bourdaisa i Anthony'ego Davidsona, na szczycie tabeli czasu pracy. Audi utrzymuje tempo, zajmując drugie miejsce z numerem 18 R1.

opublikowany 01/07/2011 à 14:22

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

6H Imola-EL1: Peugeot obejmuje prowadzenie

6-godzinny wyścig Imola rozpoczyna się dzisiaj pierwszą bezpłatną sesją treningową. Peugeot objął prowadzenie, ustanawiając czas odniesienia 1:34??227 na motocyklu nr 7, który wyprzedza R18 nr 1 o 0. Drugie 496 jest trzecie, a Stéphane Montagny Sarrazin i Stéphane Sarrazin z numerem 908 tracą do niego 8. Drugie Audi było czwarte, R0 nr 875 Toma Kristensena i Allana McNicha, które uplasowało się na dystansie 18, za numerem 2.

Pescarolo nr 16 zajmuje piąte miejsce w czołówce prototypów benzynowych. Prototyp Collarda-Tinseau-Jousse'a po raz pierwszy uzyskał wynik 3.

Nissan nr 03 Oreca 45 prowadzony przez Kraihamera-De Crema zajął pierwsze miejsce w LMP2 z czasem 1:39:795. Boutsen Energy Racing LMP2 wyprzedza Oreca 03 nr 46 firmy TDS Racing i Lolę B11/40 nr 39 firmy Pecom Racing. Załoga Greaves Motorsport nr 41 należąca do Ojjeh-Kimber Smith-Lombard, zwycięska w Le Mans, jest czwarta. Nissan Signaterc nr 26 z Mailleux-Ordonez-Ayari zajmuje siódme miejsce w tej kategorii.

Numer 93 z Petersen-Julian jest najszybszy w kategorii FLM z czasem 1:45:451.

AF Corse umieszcza dwa F458 Italia na szczycie GTE Pro. Zawodnik Fisichella-Bruni z numerem 51 jest najlepszym czasem w tej kategorii z czasem 1:46 028 przed numerem 71 Melo-Vilandera. BMW wpada w zasadzkę tuż za nim, a numer 56 Priaulx-Lamy jest trzeci przed numerem 55 Farfus-J. Müllera.

GTE Am jest prowadzony przez Krohn Racing F430 nr 57 (Krohn-Jonsson-Rugolo).

Kolejna sesja odbędzie się w godzinach 16:30 – 18:XNUMX.

0 Zobacz komentarze)