Anthony Davidson za kierownicą #1 31 ustanowił imponujący czas 736:6 i zdobył pole position w 908-godzinnym wyścigu w Imola. Lwica będzie dzielić pierwszy rząd z Audi R7 nr 18, a Marcel Fässler zakończy wyścig ze stratą 1 do czasu referencyjnego. Drugie miejsce zajmuje Stéphane Sarrazin Peugeot na trzeciej pozycji (+ 0) przed drugim Audi Allana McNisha (+ 996).
Warto zwrócić uwagę na bardzo dobre piąte miejsce Guillaume'a Moreau za kierownicą Oak Pescarolo-Judd nr 15 z Oak Racing. Francuski kierowca jest najszybszym z benzynowych prototypów (+3??010). Neel Jani i Andrea Belicchi umieszczają Rebellion Racing Lola B10/60 odpowiednio na szóstym i siódmym miejscu, przed Pescarolo z numerem 16 prowadzonym przez Emmanuela Collarda.
Mathias Beche umieszcza Oreca 03-Nissan z numerem 46 z TDS Racing na pole position w kategorii LMP2 z czasem 1:37:208. Wyprzedził Oreca 03 nr 45 z Boutsen Energy Racing (Dominik Kraihamer) i HPD ARX-01d nr 41 z Strakka Racing (Danny Watts). Signatech-Nissan Oreca 03 nr 26 prowadzony przez Soheila Ayariego jest czwarty w tej kategorii.
W FLM pole position zdobywa zawodnik z numerem 93 w Genoa Racing (Elton Julian), który wyprzedza zawodnika z numerem 99 w JMB Racing (Nicolas Marroc).
BMW monopolizuje pierwszy rząd kategorii GTE Pro przed Ferrari F458 Włochy. Jorg Müller zdobył pole position w M3 E92 z numerem 55 w czasie 1:44:468, tuż przed numerem 56 Dirka Wernera. Jaime Melo zajął trzecie miejsce w AF Corse Ferrari z numerem 71, przed załogą Luxury Racing z numerem 59 prowadzoną przez Frédérica Makowieckiego.
La Porsche 911 n°63 de Proton Competition pilotée par Patrick Long s’est montrée la plus rapide de la classe GTE Am.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)