Audi ogłosiło, że rezygnuje z apelacji w związku z dyskwalifikacją samochodu R18 nr 7 toru Tréluyer-Fässler-Lotterer podczas 6-godzinnego wyścigu na torze Silverstone, podczas gdy LMP1 na torze Rings przekroczył linię mety na prowadzeniu. Komisarze zauważyli nadmierne zużycie panelu sterującego znajdującego się pod płaskim spodem samochodu, który zgodnie z przepisami ma monitorować ustawienia aero.
„Akceptujemy wykluczenie i działamy dalej w interesie sportu. „Naszym zadaniem jest unikanie takich rzeczy i bierzemy na siebie odpowiedzialność”. skomentował dr Wolfgang Ullrich, szef Audi Motorsport.
Łyżwy te uległy nienormalnemu zużyciu ze względu na kolor Full Course Yellow po wypadku Brendon Hartley na Porsche 919 Hybrid n°1, une interruption qui a également été fatale à l’Audi n°8 de Duval-Di Grassi-Jarvis. Spadek tempa spowodował spadek ciśnienia w oponach, zwiększając wysokość jazdy.
Wynik 6-godzinnego wyścigu na Silverstone jest teraz oficjalny wraz ze zwycięstwem Porsche nr 2 Janiego-Dumas-Lieba.
Zapoznaj się z analizą 6 godzin Silverstone przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2059 AUTOhebdo, dostępną już w: wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
Jacques’a-Armanda Dupuisa
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)