Rekordowa oglądalność wirtualnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans

ACO odnotowało rekordową widownię wirtualnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans, którego wydarzenie śledziły dziesiątki milionów fanów.

opublikowany 19/06/2020 à 16:49

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rekordowa oglądalność wirtualnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans

Liczby są zdumiewające jak na wydarzenie wirtualne, ale ACO potwierdziło rekordową widownię wynoszącą 63 miliony fanów, którzy śledzili wydarzenie 24 godziny Le Mans Wirtualny ostatni weekend na platformie rFactor 2. Organizatorom bardzo pomogła łatwość obsługi narzędzi cyfrowych umożliwiających masową transmisję wyścigu.

Liczby te należy jednak traktować z dystansem, ponieważ łączna widownia kanałów telewizyjnych (takich jak Eurosport, ESPN, Sky Sports i J-Sports) zgromadziła już 14,2 mln widzów. Reszty dokonała siła Internetu, generując 49 milionów „skumulowanych wyświetleń w mediach społecznościowych”.

„Pierwsza edycja wirtualnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans była godna miana Le Mans i doskonale uchwyciła emocje, napięcie i magię, których doświadcza się w prawdziwym życiu każdego roku w czerwcu. Gratulacje dla wszystkich zawodników i drużyn, dzięki którym to wyjątkowe wydarzenie mogło się odbyć.”, oświadczył Pierre Fillon, prezes ACO.

Na poparcie swoich danych ACO wskazało również, że system pomiaru czasu Alkamel zarejestrował 13 milionów połączeń. Łącznie do obsługi wydarzenia od strony produkcji, marketingu, mediów, digitalu, telewizji, logistyki itp. potrzebnych było 130 osób.

W związku z pandemią Covid-24 19-godzinny wyścig Le Mans został przełożony na 20 i 19 września.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz