Nie udało się z WEC na sezon 2022 struktura ByKolles nie wątpi w wejście do Hypercar w 2023 r. Austro-rumuński LMH, który ma być gotowy na czas na drugą rundę sezonu na torze Spa-Francorchamps (8 maja), zostanie zaprezentowany w barwy nowego sponsora drużyny: Vanwall. Nazwa, która prowadzi nas z powrotem do pierwszego producenta oficjalnie mistrza świata Formuła 1W 1958.
Zobacz ten post na Instagramie
Ponowne użycie tej historycznej nazwy nie obyło się bez pytań, nawet jeśli dotyczy to w tym przypadku Vanwall Racing, którego logo różni się od pierwotnego. Pochodna tej historycznej nazwy, która nie ułatwiła przestudiowania akt ostatecznie odrzuconych przez promotorów WEC. Oczekując na potencjalne zgłoszenie w przyszłym roku, zespół skupi się na testach w 2022 roku ze swoimi kierowcami Tomem Dillmanem i Estebanem Guerrieri.
CZYTAJ TAKŻE > Tom Dillmann: „To rozczarowujące, gdy wsiądę do hipersamochodu i odmówię mu wjazdu”
Nowy Hypercar Vanwall LMH jest gotowy do wyruszenia na tor.#Hypersamochód #bykolles #fiawec pic.twitter.com/7zQbU8t4QT
— ByKolles Racing (@ByKOLLES) 25 marca 2022 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
25 o 03:2022
„Pochodna tej historycznej nazwy (Vanwall), która nie ułatwiła przestudiowania pliku ostatecznie odrzuconego przez promotorów WEC” To jest problem, w regulaminie Hypercar MUSI być bezpośrednio powiązany z producentem z witryną sklepową, co w tym konkretnym przypadku absolutnie nie ma miejsca. Można nad tym ubolewać, ale piłka jest po stronie ACO, czy ona zgadza się na modyfikację kryteriów kwalifikowalności, czy nie.