Można założyć, że austriacka drużyna uważnie obserwowała prezentację BR1 kilka dni temu w Bahrajnie. Dyskretna, pracuje w swoim kącie, zdecydowana nie rozpraszać się wielokrotnymi ogłoszeniami dotyczącymi niehybrydowej kategorii LM P1.
Świadomi, że w przyszłym roku sprawy będą naprawdę trudne, firma ByKolles Racing ciężko pracowała w MotorLand w Aragonii w Hiszpanii, gdzie przez trzy dni jeździła swoim CLM P1/01 wyposażonym w Nismo biturbo V6. „ Jesteśmy zachwyceni postępem, zarówno pod względem niezawodności, jak i wydajności, podkreśla Boris Bermes, dyrektor operacyjny. Wszyscy kierowcy ciężko pracowali, a nasz zespół jest zachwycony możliwością przyciągnięcia młodych i konkurencyjnych kierowców. »
Na tę okazję zaproszeni zostali Brytyjczycy Oliver Webb i James Rossiter, Francuz Tom Dillmann, Włoch Edoardo Liberati (mistrz GT Asia 2016) i Kanadyjczyk Mikael Grenier (mistrz Lamborghini Super Trofeo Europe 2017).
Jedno jest pewne, poziom niehybrydowego LM P1 w przyszłym roku znacznie wzrośnie, a zespół ByKolles Racing Team będzie musiał podnieść swój poziom gry, jeśli będzie chciał ingerować w walkę w czołówce. Następna sesja robocza w miesiącu grudniu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)