Oreca przybywa w tym sezonie z większymi ambicjami niż w 2009 roku. W tym sezonie zespołowi Var udało się wyposażyć w Peugeot 908 HDi FAP, samochód, który zwyciężył w zeszłym roku. Od tego momentu zespół Signes ma większe szanse na pokazanie się w czołówce, nawet jeśli to skojarzenie powoduje dużą presję we francuskiej drużynie.
« W tym tygodniu będziemy pod dużą presją, ale jest to wspaniała okazja i szansa dla zespołu, aby przybyć na ważenie z takimi zasobami, zarówno technicznymi, jak i ludzkimi, z naszymi wyjątkowymi kierowcami, potwierdza Hugues de Chaunac Le Mans. Org. Nasze powiązania z Peugeotem zacieśniają się, a cel w tym roku jest dwojaki: za pomocą Oreca 01 zamierzamy zademonstrować nasze możliwości jako producenta wśród samochodów benzynowych. Spodziewajcie się, że Oreca zaskoczy w tym roku podczas 24-godzinnego wyścigu. »
Ponadto prezes Oreca potwierdza, że wybór Peugeota 908 HDi FAP uzasadniony jest motywacją sportową. Nawet jeśli zespół Signes jest dumny z pracy wykonanej nad Oreca 01, samochodem „domowym”, 908 reprezentuje nadzieję na zwycięstwo. „ W zeszłym roku zdaliśmy sobie sprawę, że aby odnieść zwycięstwo w Le Mans, musimy zastosować technologię diesla, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Peugeotem, aby w tym roku wystartować w 908. Historia głosi, że pomysł narodził się podczas imprezy Petit Le Mans, przy kawie z Olivierem Quesnelem. Jesteśmy zintegrowani z systemem Peugeot, korzystając z najnowszych rozwiązań silnikowych i aerodynamicznych opracowanych przez Peugeot Sport. »
Nie przegap naszego Przewodnika po 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2010, który jest już dostępny w kioskach, aby nie przegapić niczego z 78. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)