La Peugeot 908 HDI FAP Oreca objęło prowadzenie na początku treningów, ale diesle LMP1 szybko odzyskały przewagę w ciągu jednego okrążenia. Niemniej jednak numer 10 zajął zadowalające siódme miejsce z czasem 3:30:096 (+2:110).
Loic Duval, pierwszy zawodnik Oreca, który ustanowił znaczący czas, jest zadowolony z zachowania i wydajności swojej maszyny. „Pod koniec dnia testowego szybko znalazłem samochód, który mieliśmy. Nasz Peugeot jest stosunkowo łatwy w prowadzeniu, a tempo przyszło naturalnie. Jestem naprawdę zadowolony z zachowania samochodu. Oczywiście jest jeszcze kilka punktów do dopracowania, ale podstawa jest bardzo dobra. »
„Byłem trochę zaskoczony, że po godzinie testów uzyskałem najlepszy czas” – dodaje kierowca Oreca. „Tor jest wciąż trochę brudny, może to dla nas zaleta? Wiemy, że to nie potrwa długo, ale zawsze dobrze jest jechać takim tempem, mając fajny samochód. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)