Zespół Oreca dobrze przygotował się do testów. Tam Peugeot Numer 908 nr 10 plasuje się za fabrycznymi samochodami Peugeot i Audi. Zespół Oreca ma nadzieję wykorzystać jego większą niezawodność, nawet jeśli wie, że nowy wyczyn taki jak zwycięstwo w Sebring będzie niezwykle trudny do osiągnięcia.
„Przychodzimy z całą skromnością i pokorą”, ostrzega Hugues de Chaunac. „Będziemy chcieli rozegrać bezbłędny wyścig, tak jak w Sebring. Nie będziemy się martwić tempem wyścigowym liderów. Mamy nadzieję wykorzystać nieszczęścia czołowych zespołów, biorąc pod uwagę, że często tracą one po jednym samochodzie w pierwszej części wyścigu. »
Hugues de Chaunac ma nadzieję umieścić swoje 908 na podium na koniec 24-godzinnego wyścigu, ale Francuz z trudem ukrywa pragnienie zwycięstwa. „Zwycięstwo, marzymy o tym, ale nie mówimy? Bardzo trudno będzie osiągnąć wyczyn Sebringa, ponieważ Audi i Peugeot są znacznie lepiej przygotowane. Już będziemy zachwyceni, jeśli staniemy przed prototypem Peugeota lub Audi. »
Odkryj je w swoim magazynie AUTOhebdo, aktualnie dostępnym w kioskach, na około piętnastu stronach dalej 24 godziny Le Mans w tym ekskluzywne wywiady z Philippe'em Sinaultem i Anthonym Davidsonem, a także felieton Henriego Pescarolo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)