Ze względu na to, że zespoły LM P1 Non-Hybrid wyruszyły na tor bardzo późno, nie dały Michelin możliwości pracy nad produktami całkowicie dostosowanymi do ich mocowań, które ponadto znacznie ewoluowały od czasu ich pierwszej jazdy.
Te ostatnie są zatem wyposażone w gumę zbliżoną do tej stosowanej w hybrydach LM P1, które posiadają niestały napęd na cztery koła. Dlatego Rebellion R13 i BR1 mają tendencję do przegrzewania tylnych opon i mają trudności z nagrzaniem przednich opon.
W związku z tym do programu 1-godzinnego wyścigu w Szanghaju dodano sesję testową trwającą 45 godzinę i 6, aby umożliwić zespołom LMP1 przeprowadzenie testów rozwojowych z firmą Michelin, obecnie jedynym dostawcą opon w tej kategorii. Sesja odbędzie się w piątek, 19 listopada w godzinach od 8:9 do 45:XNUMX. Dodatek ten umożliwi zarówno zespołom, jak i producentowi z Clermont testowanie i opracowywanie opon przyszłości.
Bardzo rozsądna decyzja, tym bardziej, że sezon trwa dwa lata kalendarzowe, więc tzw. testy zimowe nie mają już żadnego znaczenia. Po Chinach samochody trafią do transportu towarowego do Sebring na Florydzie, gdzie 2018 marca odbędzie się szósta runda kampanii 2019–15.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)