Peugeot był o krok od zmonopolizowania podium, ale wahacze zmusiły do startu #908 9 (Pagenaud-Lamy-Bourdais), aby wrócić na trybuny. Simona Pagenauda, zajął 9. miejsce i zajął 8. miejsce, pomiędzy dwiema Lolami B10/60 z Rebellion Racing.
Trzy R18 uplasowały się za pierwszymi dwoma Peugeotami, a R18 nr 1 Rockenfeller-Dumas-Bernhard uplasował się na 4. miejscu, a R18 nr 15 Fässler-Lotterer-Tréluyer na 5. miejscu. Za nim znajduje się pierwszy benzynowy LMP1 z Pescarolo Juddem z numerem 16 z Collard-Tinseau-Jousse, który zajmuje dobre 6. miejsce.
Walka była równie zacięta w LMP2, jak zwycięstwo w kategorii przypadło Nissanowi z numerem 03 Oreca 46 z TDS Racing, który na samym końcu wyścigu zwyciężył przed Nissanem z numerem 03 Oreca 45 z Boutsen Energy Racing. . W klasyfikacji generalnej zajęli odpowiednio 11. i 12. miejsce.
W GTE Pro zwycięstwo należy do Ferrari F458 Italia AF Corse n°51 qui termine à la 17e place au général. Elle s?impose devant l?autre F458 Italia Hankkok Team Farnbacher n°89. La GTE Am est remportée par la Porsche 991 RSR n°67du team IMSA Matmuta.
Zwycięstwo w kategorii FLM dla samochodu nr 91 Hope Racing.
Pełną relację z wyścigu na 100 km Spa-Francorchamps znajdziesz w kolejnym numerze AUTOhebdo 1000% news.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)