Choć sezon 2023 WEC zbliża się do końca, a do końca pozostały już tylko dwie rundy (6-godzinny wyścig w Fuji i 8-godzinny wyścig w Bahrajnie), zespół WRT przygotowuje się do roku finansowego 2024. Ważne spotkanie dla belgijskiego zespołu ze względu na jego przejście do kategorii Hypercar z BMW.
Zespół WRT rozpoczął swój pierwszy przejazd niemieckim Hypercarem pod koniec maja w Dingolfing, poligonie testowym BMW Group w Bawarii w Niemczech. Następnie odbyła się trzydniowa sesja testowa w Motorland Aragón w Alcañiz w Hiszpanii. Oficjalni kierowcy BMW M: Sheldon van der Linde, Dries Vanthoor, Maxime Martin i Jesse Krohn na zmianę zasiadali za kierownicą, a później dołączyli do nich Dan Harper i Max Hesse z zespołu BMW M Junior w celu przeprowadzenia pierwszego testu funkcjonalnego.
BMW już zwyciężyło w IMSA
Od tego czasu prace trwają i to właśnie w Spa-Francorchamps, niedaleko Vincenta Vosse, szefa zespołu WRT, belgijski zespół kontynuuje prace przygotowawcze do kolejnego sezonu, który rozpocznie się 2 marca w Doha, 1812 km Kataru. Jednocześnie niemiecki producent będzie kontynuował swoje zaangażowanie w Stanach Zjednoczonych, IMSAz zespołem RLL. Po skomplikowanym debiucie w 24-godzinnym wyścigu w Daytona w styczniu, firma napędzana śmigłami odniosła pierwsze zwycięstwo swoim prototypem w 6-godzinnym wyścigu w Watkins Glen 25 czerwca dzięki Connorowi de Phillippi i Nickowi Yelloly.
Na potrzeby testów w Belgii niemiecki prototyp nie miał oficjalnych barw używanych za Atlantykiem, ale prostą czarną sukienkę z naklejkami WEC.
CZYTAJ TAKŻE > Zespół WRT pomyślnie przeszedł pierwsze testy z BMW M Hybrid V8
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)