Fisichella: „Czasy upadną”

Jeśli czasy Ferrari z numerem 82 Risi Competizione w kwalifikacjach do 24-godzinnego wyścigu Le Mans zostaną anulowane, Giancarlo Fisichella jest pewien, że w kolejnych sesjach czasy będą się nadal poprawiać.

Ferrari z numerem 82 Risi Competizione zajęło 7. pozycję w kategorii GTE Pro na koniec pierwszej sesji kwalifikacyjnej do 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który odbył się wczoraj wieczorem, a Giancarlo Fisichella pokonał okrążenie z czasem 3'54''305 do 2' 1 tymczasowego odniesienia dokonanego przez Nicki Thiim w sprawie Vantage nr 95.

opublikowany 15/06/2017 à 14:41

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Fisichella: „Czasy upadną”

Jeśli czasy Ferrari nr 82 Risi Competition w kwalifikacjach 24 godziny Le Mans zostały odwołane, Giancarlo Fisichella jest pewien, że w kolejnych sesjach czasy będą się jeszcze poprawiać.

Ferrari z numerem 82 Risi Competizione zajęło 7. pozycję w kategorii GTE Pro na koniec pierwszej sesji kwalifikacyjnej do 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który odbył się wczoraj wieczorem, a Giancarlo Fisichella przejechał okrążenie z czasem 3:54”, 305, 2” 1 z tyłu tymczasowe wzmianki Nicki Thiima na temat Vantage nr 95.

Czasy Ferrari z Risi Competizione zostały jednak anulowane z powodu wymiany opon przeprowadzonej po flagi z szachownicą. Dlatego też dla załogi, w którą zwykle się angażuje, należy zrobić wszystko od nowa IMSA, ale zespół nie wydaje się zaniepokojony stojącym przed nim zadaniem.

„To niefortunny błąd, ale nie powinien stanowić problemu, ponieważ samochody powinny być dziś szybsze, a temperatury będą nieco niższe”., wyjaśnił AUTO Giancarlo Fisichellahebdo.fr. Znaleźliśmy dobre ustawienia samochodu, a opony, które różnią się od opon IMSA, mimo że nadal jeździmy w Michelin, działają dobrze pomimo upału. »

Zarządzanie ruchem pozostaje ważnym parametrem dla kierowców GTE, którzy muszą radzić sobie z szybszymi niż w przeszłości LMP2, ale załoga Risi Competizione może liczyć na swoje doświadczenie w Le Mans.

„To, co Oliver Gavin (kierowca Corvette nr 64) powiedział o sytuacji, w której do wyprzedzenia pozostały już tylko LMP1, jest poniekąd prawdą., zauważył Giancarlo Fisichella. Są bardzo szybcy na prostych i nie wiemy, kto w nocy będzie za nami jechał. To stało się trochę bardziej skomplikowane, ale daję sobie z tym radę. »

Wrażenie to podziela jego kolega z zespołu Pierre Kaffer, zwycięzca kategorii GT2 w 2009 roku z amerykańskim zespołem, biorący udział w 11-godzinnym wyścigu Le Mans po raz jedenasty.

„Myślę to samo, ale są takie różnice pomiędzy LMP2, że nie skupiam się na tej kategorii, rozpoznał Niemca na AUTOhebdo.fr. Może się zdarzyć, że desperacko będziemy czekać, aż samochód nas wyprzedzi i poprowadzi prostą drogę do końca. Musimy także uważać na LMP1-H, które bardzo mocno przyspieszają w systemie hybrydowym, szczególnie w sektorach takich jak ten pomiędzy Indianapolis a Arnage, gdzie prosta jest krótka. »

Risi Competizione pozostaje na drugim miejscu w GTE Pro w 2-godzinnym wyścigu Le Mans 24, za Fordem za kierownicą Fisichella-Malucelli-Vilander.

0 Zobacz komentarze)