Glickenhaus omawia rozwój swojego SC007

Jim Glickenhaus, założyciel firmy Glickenhaus, omawia bieżący rozwój swojego Hypercara, spodziewany na WEC 2020–2021.

opublikowany 01/03/2019 à 11:45

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Glickenhaus omawia rozwój swojego SC007

Bardzo szybko po ogłoszeniu regulaminu Hypercar Jim Glickenhouse przygotował plan przejęcia swojego Stabilny Glickenhaus w Mistrzostwach Świata i 24 godziny Le Mans, z samochodem opracowanym wewnętrznie w oparciu o przyszłe przepisy techniczne promowane przez ACO i FIA.

Założyciel marki i zespół podali szczegóły prac nad projektem 007. Przepracowano 3 godzin prac inżynieryjnych nad podwoziem i 500 godzin prac inżynieryjnych nad zawieszeniem 7, przy czym współpraca z Lucą Ciancetti z Podium Technology w systemie hybrydowym jest kontynuowane równolegle.

 

 

Konstrukcja, z którą Glickenhaus współpracował już w sercu projektu P4 / 5 Competizione w 2011 roku. „Zgodnie z regulaminem WEC, zaoferujemy nasz nowy system hybrydowy innym zespołom wkraczającym do hipersamochodów. » wspomina Glickenhaus, który także wspomina o rozpoczęciu prac wokół silnika.

Zbudowanych zostanie 30 dopuszczonych do ruchu drogowego hipersamochodów, które będą oferowane w cenie 1 955 000 dolarów (nieco mniej niż 1 720 000 euro). 100% zysków z tych pojazdów zostanie przeznaczone na finansowanie programu Le Mans.

Samochody te będą napędzane silnikiem o mocy 800 KM, połączonym z układem hybrydowym oferującym 200 KM, podobnym do tego zastosowanego w przyszłym LM P1.

GT3 i GT4 nadal znajdują się w strategii Glickenhaus

Marka była znana głównie w rywalizacji dzięki programom skupionym wokół 24-godzinnego toru Nürburgring i VLN, z SC003C, który w tym roku powróci na Nordschleife. Jednocześnie Glickenhaus koncentruje się na rozwoju nowych 004C GT3 i GT4.

Te dwa samochody muszą zostać wystawione w zawodach z podwójnym zegarem w Niemczech w 2020 r. GT3 musi być oferowany za 440 000 euro, podczas gdy GT4 będzie wyceniony na 220 000 euro.

Pamiętajcie, że Stéphane Ratel nie chciał przekroczyć kwoty 200 000 euro, ale Glickenhaus ogłasza, że ​​koszty eksploatacji są znacznie niższe niż w przypadku innych GT4.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz