W Toyota, pas de repos pour les braves. Le rideau était à peine tombé sur la dernière manche de la saison, à Bahreïn, avec un quatrième titre mondial (2014, 2018-2019, 2019-2020, 2021) dans l’armoire à trophées, que Toyota se projetait déjà sur 2022 en testant sa nouvelle mouture au circuit de Sakhir dans la foulée du podwójny nagłówek finał. Zespół musiał przerobić swój aerodynamiczny krój. Ale po co wracać do i tak już prawie idealnego egzemplarza z sześcioma zwycięstwami w tylu wyścigach, 11 podium z 12 możliwych i podwójnym zwycięstwem w mistrzostwach? „Zmieniliśmy rozmiary opon, nous éclaire Pascal Vasselon, le
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)