H+10: problemy się mnożą

Problemy na torze zaczęły się nasilać dopiero po przejściu z soboty na niedzielę. JC Boullion wycofał się, inni kierowcy musieli się zatrzymać na dłuższy czas.

opublikowany 13/06/2010 à 01:14

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H+10: problemy się mnożą

Dopiero po dziewięciu godzinach wyścigi napotkały wiele problemów. Najpierw jest to Corvette nr 72, druga w kategorii GT1, która zjeżdża do boksów, a następnie wjeżdża do swojego pudła. Thomas Mutsch, kierowca Forda GT Matech nr 60, planuje następnie ustanowić swoją dominację w kategorii, będąc liderem w GT1. Jednak w kolizji uczestniczyli ford i samochód OAK Racing Pescarolo-Judd nr 24, prowadzony przez Jean-François Yvona. Różowa Pesca jest bardzo zniszczona po lewej stronie, łącznie z urwanym przednim kołem. LMP2 i Ford GT1 wracają do pudełka na kilkadziesiąt minut.

La Ferrari nr 82 Risi Competizione również nie jest wolny od problemów i również wraca do swojej skrzynki. Rozczarowanie, ale także szansa na naprawę. Szansa, której nie miał Jean-Christophe Boullion, który popełnił błąd w szykanie na skrzyżowaniu i posłał swoją Lolę-Rebellion nr 13 w stosy opon. Porzucenie jest nieuniknione.

Na czele wyścigu Peugeot 908 HDi FAP nr 2 konsekwentnie kontynuuje swoją dominację. Kolorowi kierowcy Nicolas Minassian, Franck Montagny i Stéphane Sarrazin chcą zapewnić sobie pierwsze miejsce, mając nadzieję, że mechanicy ich nie zdradzą. Po dziesięciu godzinach wyścigu za kierownicą siedzi Stéphane Sarrazin, który ma ponad 90 sekund przewagi nad Peugeotem 908 HDi FAP z numerem 4. Mikołaj Lapierre.

Dwie minuty od Oreca Audi R15 TDI z numerami 9 i 8 są na tym samym okrążeniu co drugie 908, ale daleko im do zwycięstwa. Przy takim opóźnieniu trudno mieć nadzieję na zwycięstwo. Ich rozwiązanie: skupić się na regularności, niezawodności i czekać na błędy lub problemy mechaniczne.

Jeśli dublet jest możliwy dla Peugeota w LMP1, możliwe jest to również dla Hondy w LMP2, a dwa HP ARX-01c zajmują czołowe miejsca w rankingu kategorii. Podwójny wynik jest również możliwy dla Corvette w GT2 dzięki dwóm pierwszym miejscom Corvette nr 64 i 63. Jeśli chodzi o GT1, w wyścigu eliminacyjnym znalazł się Saleen S7R z Larbre Compétition, który mógł zgarnąć główną wygraną dzięki problemom napotkanym przez inne samochody.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz