H15: Le Mans łapie kierowców w pułapkę

Gdy na Sarthe wstał dzień, coraz więcej samochodów popełniało błędy.

opublikowany 14/06/2009 à 06:21

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H15: Le Mans łapie kierowców w pułapkę

Po wypadku Benoira Tréluyera i odjeździe samochodu bezpieczeństwa wielu kierowców zostało uwięzionych, mimo że paradoksalnie widoczność była lepsza. Jednak uczestnicy ostrzegali przed wylotem: świt to najtrudniejszy czas dla pilotażu. Rzeczywiście, noc i ciemność powodują u kierowców czujność, czujność, która wyparowuje wraz z nastaniem dnia. I wtedy zaczyna być odczuwalne zmęczenie.

C?est même la lucidité qui fait parfois défaut. Encore en face de son stand alors que son moteur fume, Matthieu Lahaye (Pescarolo Mazda n°35) décide tout de même de s?élancer, alors que de petites flammes jaillissent sous sa carrosserie. Heureusement, son équipe le rappelle au tour suivant. Dans le même temps, la Porsche 997 n°80 du team Flying Lizard s?abime dans un mur de sécurité. La Ferrari W urządzeniu 430 z zespołu Hankook występuje problem z przegrzaniem silnika. Te dwa samochody ostatecznie się poddają.

W kategorii LMP2 Porsche RS Spyder z Navi Team Goh, drugie za Porsche zespołu Essex, również uległo uszkodzeniu w wyniku kontaktu, podobnie jak Oreca nr 10, która zderzyła się z Ferrari 430 nr 99. . Poważniejsze szkody dla Loli-Judd nr 30 z zespołu Racing Box, która musiała się zatrzymać przed wejściem na ostatnią trzecią część wyścigu. Ze swojej strony Ginetta-Zytek nr 23 ze Strakka Racing nie poddała się, ale popełniła błąd na wjeździe do alei serwisowej. Wykonuje kilka manewrów, aby dobrze wystartować. Jest to zatem dziedzina, która zaczyna się obawiać tego trudnego świtu, który wkracza na ostatnią prostą 24-godzinnego wyścigu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz