Podczas gdy na torze Sarthe wszyscy czekają na deszcz, krople nie zakłócają wyścigu, który przebiega jak w zegarku. Przez kilka godzin pierwsze pięć samochodów utrzymywało swoje pozycje. Przewaga idzie do Peugeot, co plasuje pierwsze dwa modele 908 na dwóch pierwszych miejscach. Trzeci, zmiażdżony na początku wyścigu, z godziny na godzinę pnie się w górę hierarchii, ale nie będzie w stanie celować dalej niż czołowa piątka.
W LMP2, Porsche RS Spyder z zespołu z Essex działa cuda. Lider w swojej kategorii załoga Elgaard-Poulsen-Collard plasuje się w klasyfikacji generalnej na dziesiątej pozycji. Jeśli Porsche w dalszym ciągu będzie prezentować ten poziom niezawodności, nie powinno mieć problemów ze zwycięstwem w LM2, a Porsche RS Spyder z Navi Team Goh jest obecnie trzy okrążenia straty.
W GT2 zwycięstwo jest teraz pewne Ferrari. Włoska marka ma cztery F 430 na czołowych miejscach rankingów kategorii. Pierwszym przeciwnikiem Ferrari jest Spyker C8 Laviolette nr 85, prowadzony w szczególności przez Toma Coronela. Ferrari na czele nadal należy do Risi Competizione, a kierowcą Miki Salo są niecałe cztery godziny przed metą.
W GT1 wyniki są bardzo proste: w wyścigu pozostały już tylko trzy samochody, trzy Corvette. Przodują dwie Corvette Racing C6R, jadące na tym samym okrążeniu i walczące łeb w łeb o pierwsze miejsce.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)