Od początku wyścigu 24 godziny Le Mans, miłośnicy wytrzymałości nie mogli wziąć udziału w wielu pojedynkach R15? 908 pod ząb. Samochody niemieckie i francuskie, szybko rozdzielone przez samochody bezpieczeństwa, tylko się skrzyżowały. Nawet podczas wzajemnego wyprzedzania R15 i 908 nie zajmowały miejsca w wyścigu, ponieważ dzieliło je jedno lub więcej okrążeń.
A jeśli Audi objęło prowadzenie w operacjach, stało się tak z powodu wycofań lub postojów kierowców Peugeot 908. Zatem pojedynków pomiędzy dwoma samochodami nie było mnóstwo. Na szczęście Alex Wurz zaatakował, próbując dogonić jednego z dwóch wiodących Audi. I „na szczęście” drugie Audi, nr 8, należące do Andre Lotterera, dotarło do końca o 11:34. Alex Wurz skorzystał z okazji, aby go dogonić i kilka okrążeń później udało mu się go wyprzedzić. Austriak zatrzymał się jednak na swoim stoisku i oddał drugie miejsce, które właśnie ukradł Andre Lottererowi.
Ruszając z trzeciej pozycji, Alex Wurz kontynuował szybkie okrążenia i zmniejszył przewagę do Andre Lotterera, podczas gdy na czele Mike Rockenfeller, który zastąpił Romaina Dumasa, wydawał się nietykalny. Ale 24-godzinny wyścig Le Mans czasami kryje w sobie wiele niespodzianek. Peugeot jest tego świadkiem. Na niecałe trzy godziny przed metą wyścigu nie można wyciągnąć żadnych wniosków?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)