Okrutne rozczarowanie wśród Imsa Performance, który traci drugie auto. Po opuszczeniu Porsche 997 nr 70 W sobotę o 22:25 nr 76 również odpada z wyścigu. Patrick Pilet, najmłodszy kierowca w załodze, po przejściu na emeryturę mówił: ? Nie mamy nic do zarzucenia drużynie. Wszyscy byli bez zarzutu, zarówno pod względem mechaniki, jak i strategii. Napotkaliśmy problem ze sprzęgłem, myśleliśmy, że go naprawiliśmy, ale nie trwał on długo. Wielka szkoda, bo poza tym samochód był idealny. »
Porsche nie jest w tym przypadku osamotnione. Corvette C6R nr 64, która po dzielnie wygranym pojedynku w siłowaniu się na rękę zdołała zyskać przewagę nad modelem nr 63, zatrzymała się na skraju alei serwisowej. Problem ze skrzynią biegów również zahamowałby rozwój amerykańskiego samochodu.
W LMP2 Porsche RS Spyder nr 5 z Navi Team Goh pomyślał, że może to zmartwić model zespołu z Essex. Straciwszy dwie godziny do końca i tracąc mnóstwo czasu na wznowienie wyścigu, japońska drużyna prawie straciła wszelką nadzieję. Spyder nr 31 załogi Elgaard-Poulsen-Collard może wtedy myśleć o zwycięstwie w swojej kategorii.
Tymczasem dominacja Ferrari w GT2 robi wrażenie, a pierwsze pięć tymczasowych miejsc przypadło samochodom marki Prancing Horse. I jak przez wiele godzin załoga Risi Competizione utrzymuje przewagę.
W LMP1, kategorii premium, pozycje są stałe. Jednakże Peugeot nr 7 wraca, okrążenie za okrążeniem, do Oreca-AIM nr 11, któremu będzie trudno utrzymać miejsce w pierwszej piątce. Dwie godziny przed zakończeniem wyścigu 5 HDi FAP przejmuje kontrolę od 908 do 3 sekund na okrążenie.
Uwaga, wbrew niektórym prognozom nie powinno już padać Le Mans. Pochmurny sufit wisiał wysoko w atmosferze, a nieśmiałe słońce kierowało swoje promienie w stronę trybun, które w miarę zbliżania się mety wyścigu stawały się coraz bardziej szare.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)