Po opuszczeniu 6 godzin na torze Silverstone (Wielka Brytania) w sierpniu, CEFC TRSM Racing wróci na padok WEC w Fuji (12-14 października) za pomocą Ginetty G60-LT-P1 zasilanej teraz przez AER. Brytyjska drużyna opuściła rundę krajową z powodu problemów z homologacją po zmianie bloku Mecachrome. LM P1 zostanie powierzone Oliverowi Rowlandowi, Alexowi Brundle i Michaelowi Simpsonowi.
W kategorii LM P1 Pietro Fittipaldi powróci także za kierownicę Dragonspeed BR1 nr 10, w wyniku którego doznał kontuzji podczas testów przed 6-godzinnym wyścigiem na torze Spa-Francorchamps.
W kategorii GTE Pro Tom Blomqvist zastąpi Augusto Farfusa (zatrzymanego w DTM) sur la BMW M8 GTE n°82 qu’il partagera avec Antonio Félix da Costa. Du côté du GTE Am, Thomas Preining fera ses débuts en WEC au volant de la Porsche 911 RSR n°86 du Gulf Racing.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)