Ginetta G60-LT-P1 powraca na tor w Hiszpanii

Nieobecna w obiegu przez wiele miesięcy Ginetta G60-LT-P1 niedawno wróciła na tor podczas testów w Hiszpanii. Sezon 2019-2020 na horyzoncie.

opublikowany 27/04/2019 à 15:09

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ginetta G60-LT-P1 powraca na tor w Hiszpanii

La Ginetta G60-LT-P1 zakwestionował jedynie 24 godziny Le Mans podczas tego Super-Sezonu 2018-2019 WEC, po tym jak prawie rok temu w Spa przegapił otwarcie debat.

Od tego czasu nie było śladu po brytyjskich LM P1, które były eksploatowane przez podmiot CEFC TRSM Racing, zanim problemy finansowe przerwały przygodę zespołu i prototypu Ginetta.

Wydaje się jednak, że ten ostatni wraca nieco do czołówki po pierwszym trzęsieniu ziemi kilka dni temu, po którym nastąpiła trzydniowa sesja jazdy w torze Motorland w Aragonii w Hiszpanii.

Pod maską zniknął silnik Mecachrome, a teraz umieszczono jednostkę turbo AER do G60-LT-P1, którą podczas tych przejazdów powierzono Charliemu Robertsonowi i Mike'owi Simpsonowi.

„Oczywiście mamy zaufanie do samochodu, ale fantastycznie jest widzieć, że nie tylko jego własne występy na torze, ale także nasze występy w porównaniu z wynikami naszych rywali potwierdzają to: chciałbym wyjaśnić Lawrence Tomlinson, prezes Ginetta.

Samochód nie tylko posiadał tempo plasujące go w gronie najszybszych w klasie, ale także udowodnił, że osiągi są powtarzalne. Nasze przejazdy przez cały test, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni, były spójne i szybkie. »

Jeśli Ginetta nie powróci pod koniec supersezonu 2018–2019, angielska marka planuje potencjalny powrót w latach 2019–2020. „Rozmawiamy z klientami w sprawie samochodu, ale oczywiście chcielibyśmy rozmawiać z większą liczbą osób, kontynuuje Tomlinson.

Nadal jest czas, aby nawiązać z nami kontakt i dowiedzieć się więcej na temat tego, co już wiemy, to samochód, który może brać udział w najwyższych międzynarodowych zawodach przynajmniej przez kolejne dwa sezony WEC oraz jest w stanie konkurować i pokonać konkurencję w mistrzostwach świata . »

Po słowach przyszedł czas na działania w Ginetcie, która podczas ostatnich 1 godzin Le Mans bezskutecznie stawiła czoła BR1, ENSO CLM P01/13 i innym Rebellion R24 w WEC.

0 Zobacz komentarze)