DeltaWing to UFO na padoku 24 godziny Le Mans, ponieważ jego linie różnią się od pozostałych prototypów. Samochód opracowany przez Highcroft Racing zajmuje w tym roku 56. stanowisko zarezerwowane dla pojazdów eksperymentalnych i już podczas dnia testowego wykazał duży potencjał, osiągając czas poniżej 3 stóp i 48 minut. ACO ogłosiło, że projekt Green GT H2 zastąpi DeltaWing w przyszłym roku.
Wyjątkowość tego pojazdu polega na technologii wykorzystującej ogniwa paliwowe, w których dwa silniki elektryczne zapewniają moc odpowiadającą 400 kW lub 544 KM. Podwozie zostało opracowane przez Welter Racing. Pierwsze testy Green GT H2 zostaną przeprowadzone w przyszłym miesiącu, a jego pierwszy publiczny występ zaplanowano na 6 sierpnia podczas 25-godzinnego wyścigu na Silverstone. Za przeprowadzenie pierwszych testów pojazdu odpowiadać będzie Christian Pesactori, były oficjalny kierowca Audi. Kliknij link aby uzyskać dostęp do galerii zdjęć Green GT H2.
Nasi specjalni korespondenci powrócą szczegółowo w dniu testowym 24-godzinnego wyścigu Le Mans w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępnym od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, komputery PC i Mac, a od środy w kioskach. Oficjalny program 24-godzinnego wyścigu Le Mans będzie dostępny w wersji cyfrowej od 6 czerwca, a w wersji papierowej od 11 czerwca.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)