Kilka dni po pierwszym przejechaniu LMDh w pobliżu Weissach (Niemcy), Porsche poursuit son programme de développement. Alors que se profilent les 24 Heures de Daytona ce week-end (29-30 janvier), le constructeur allemand s’installera en Floride pour lancer pour de bon son prototype en piste.
Na miejscu Porsche będzie mogło zobaczyć pierwsze rzeczywiste osiągi swojego LMDh i jednostki napędowej. Aby połączyć swój system hybrydowy o mocy 500 kW, firma ze Stuttgartu zdecydowała się zastosować silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który będzie zasilany paliwami odnawialnymi, redukując w ten sposób emisję CO2 z układu napędowego. Jeśli chodzi o konstrukcję samochodu, niemiecki producent połączył siły z firmą Multimatic za konstrukcję jego podwozia.
« Wybór silnika w naszym prototypie LMDh był dla nas ogromny, ponieważ linia produktów oferuje kilka obiecujących jednostek podstawowych, wyjaśnia Thomas Laudenbach, wiceprezes Porsche Motorsport. Zdecydowaliśmy się na silnik V8-biturbo, który naszym zdaniem oferuje najlepszą kombinację wydajności, masy i ceny. Ważnym kamieniem milowym dla projektu było rozpoczęcie intensywnego programu testów. "
Porsche, które będzie ścigać się pod nazwą Porsche Penske Motorsport, przechodzi teraz do sedna sprawy, przeprowadzając pierwsze prawdziwe testy swojego LMDh. Ten ostatni ma pojawić się na starcie 24-godzinnego wyścigu Daytona w 2023 r. i zostanie zgłoszony do WEC jak w IMSA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)