Przejście na LM P2 obowiązywała już w roku 2017 w klanie Rebellion Racing od października ubiegłego roku. „Tempo nowych LM P2 powinno być znacznie szybsze niż obecnych samochodów, a przy wysokim poziomie rywalizacji między zespołami i samochodami wyzwanie jest bardzo atrakcyjne dla Rebellion Racing. » przyznał szef zespołu Bart Hayden.
Nie wiadomo było, z jakim podwoziem konstrukcja będzie ewoluować. Jak już wskazaliśmy w numerze 2085 AUTOtygodniowo w październiku ubiegłego roku i w oparciu o długie relacje z firmą Oreca, która w szczególności opracowała R-One LM P1, Rebellion Racing logicznie zdecydowało się na wybór nowego Oreca 07 dla swojego programu na 2017 r., który jednak pozostaje do określenia. Zamówiono dwa podwozia.
W szczególności nowe prototypy spełniające przepisy z 2017 r. będą mogły ewoluować WEC lub IMSA. Obie serie mogłyby znaleźć się w menu Rebellion, co mogłoby faworyzować rundy NAEC w IMSA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)