Dziesięć przepustek dla Audi w Sebring?

Rok 2011 był dziesiątym zwycięstwem Audi w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Na otwarcie nowych Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata marka z pierścieniami mogła osiągnąć te same wyniki podczas 12-godzinnego wyścigu w Sebring.

opublikowany 15/03/2012 à 10:43

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

Dziesięć przepustek dla Audi w Sebring?

Z okazji inauguracji nowych mistrzostw świataWytrzymałość, wszystkie zespoły, a zwłaszcza Audi, są w stanie wojny w Sebring. Rzeczywiście, niemiecka marka mogła odnieść swoje dziesiąte zwycięstwo na Florydzie. Co więcej, jeśli przyjrzymy się bliżej, wyniki zespołu z Ingolstadt w Le Mans i Sebring wydają się ściśle powiązane.

Na przykład rok 2000 był zarówno pierwszym zwycięstwem Audi w 12-godzinnym wyścigu w Sebring, jak i 24 godziny Le Mans. Podwójny wynik osiągnęli Frank Biela, Tom Kristensen i Emmanuele Pirro za kierownicą R8. W 2006 roku Floryda i Sarthe były miejscem pierwszego zwycięstwa silnika wysokoprężnego. Po raz kolejny zwyciężył Tom Kristensen, tym razem w towarzystwie Dindo Capello i Allana McNisha w Sebring oraz Biela, Pirro i Werner w Le Mans.

Podsumowując, Audi od momentu zaangażowania w wyścigi wytrzymałościowe narzuciło wszystkie swoje prototypy na te dwa tory. Czy R18 TDI dołączy do linii swoich starszych sióstr z okazji pięćdziesiątej rocznicy 12-godzinnego wyścigu? Nic nie jest pewne, ale załogi wystawiane przez markę będą z pewnością potężne. Trzy tria Lotterer-Tréluyer-Fassler (nr 1), McNish-Kristensen-Capello (nr 2) i Bernard-Dumas-Duval (nr 3) ryzykują zniszczeniem nadziei przeciwników na zwycięstwo.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz