Skąd te zmiany w przepisach z 2010 roku?
Rozporządzenie musi ewoluować z roku na rok, aby dostosować się do kontekstu. Kiedy go publikujesz, konkurenci go interpretują, pracują nad nim, znajdują rozwiązania, występy ewoluują. Do momentu, w którym musimy unikać eskalacji wyników, aby zagwarantować uczciwość i bezpieczeństwo.
Czy ściśle współpracowałeś z producentami?
ACO dysponuje dużą ilością danych, gdyż do dyspozycji mamy mnogość czujników i odczytów chronometrycznych. Ale zawsze pracowaliśmy także w stałym kontakcie z producentami. Ci ostatni dostarczają nam własnych danych, które analizujemy pod kątem osiągów, zalet i wad różnych typów silników (oryginalny silnik GT1 w wersji proto, diesel lub tradycyjna jednostka benzynowa). Dlatego naszą rolą jest zdefiniowanie sprawiedliwego rozstrzygnięcia, umożliwiającego wyrażenie każdej opcji.
Czy odpowiedniki silników jeszcze bardziej zbliżą osiągi prototypów benzynowych i wysokoprężnych?
W każdym razie dopiero na torze będziemy mogli bardzo dokładnie ocenić efekty, taki jest cel tej regulacji, która wymagała ogromnej pracy. Jak wiecie, nasze rasy charakteryzują się wieloma różnymi kategoriami, w których różnią się same technologie. Wraz z pojawieniem się nowych samochodów musimy zadbać o prawidłowe współistnienie wszystkich tych technologii i regularnie wprowadzać zmiany, aby zagwarantować uczciwość techniczną.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)