Lapierre na siedzeniu 908

Nicolas Lapierre, związany z Orecą od 2008 roku, na swojej oficjalnej stronie internetowej deklaruje, że na sezon 908 będzie jeździł Peugeotem 2010 HDi FAP powierzonym Oreca przez firmę Lion.

opublikowany 18/12/2009 à 15:50

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Lapierre na siedzeniu 908

La Peugeot W tym sezonie 908 HDi FAP nadal budzi zazdrość. Kilka zespołów przygotowało się do startu w „prywatnym” 908 w 2010 roku, aby mieć szansę na zdobycie podium w następnym sezonie 24 godziny Le Mans, przepisy ACO w dalszym ciągu są korzystne dla silników Diesla, a co za tym idzie, dla Audi R15 TDi i Peugeota 908 HDi FAP. Ostatecznie „prywatny” 908 odziedziczyła Oreca i teraz pozostaje kwestia załogi, która będzie pilotować powstałą Lwicę.

Ze swojej strony, Mikołaj Lapierre z pewnością będzie jego częścią, zarówno w serii Le Mans, jak i w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Bardzo konsekwentny, robiący kilka razy wrażenie w tym sezonie, mieszkaniec Thonon-les-Bains kontynuuje jazdę w Oreca i dziedziczy kierownicę 908 zespołu Var. „ Dziś mogę potwierdzić, że jeździłbym tą 908! Czy to trochę wczesne Boże Narodzenie? », zwierza się Nicolasowi na swojej oficjalnej stronie internetowej.

« Podpisałem kontrakt z zespołem na co najmniej dwa kolejne sezony– kontynuuje pilot. Był wieczór na Silverstone i wtedy Hugues de Chaunac powiedział mi, że wpadł na coś interesującego. Ufałem mu: kiedy tak mówi, dzieje się tak dlatego, że planuje coś wielkiego! » Wielkim ciosem, oprócz przydziału Peugeota 908 HDi FAP, jest porozumienie pomiędzy Peugeotem i Orecą na rzecz firmy Lion na wyposażenie prototypu zespołu Var w silniki z sezonu 2011. Jednak przed tym kuszącym terminem Signes zespół będzie mógł skorzystać z prototypu, który zwyciężył w tym roku w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

« Dzięki Peugeotowi 908 Oreca będzie miała w przyszłym roku możliwie najlepsze wyposażenie– kontynuuje zwycięzca Grand Prix F3 z Makau w 2003 r. W związku z tym cele będą wysokie: walka o tytuł Le Mans Series, a przede wszystkim odniesienie sukcesu w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Będziemy musieli być dobrzy, ale zespół pokazał już swoje umiejętności pod względem operacyjnym, osiągając bezbłędny występ w ostatnim Le Mans. Nie muszę dodawać, że nie mogę się doczekać, aż odkryję to 908! »

W tym sezonie Nicolas Lapierre, współpracujący z Olivierem Panisem i tworzący drużynę uderzeniową Oreca, powinien kontynuować grę u boku Grenoblois. Ten ostatni w rzeczywistości potwierdził, że jego dążenie do wytrwałości było całkowicie powiązane z przydzieleniem lub nie „prywatnego” 908 przez Orecę (zobacz gdzie indziej). Wszystkie sygnały są zielone, aby współpraca mogła być kontynuowana.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz