Przedstawiciele ACO i FIA spotkali się 19 lipca w Paryżu, aby omówić przyszłość Mistrzostw Świata.Wytrzymałość w tym finalizacja regulaminu na sezon 2014, który planuje podkreślić technologie hybrydowe. Systemy odzyskiwania energii nie będą już ograniczać się do hamowania, a silniki będą dostępne z szerszymi kołnierzami, oferującymi zmienny wlot powietrza i nieograniczone ciśnienie wtrysku paliwa. Celem będzie zmniejszenie zużycia paliwa o około 30% przy utrzymaniu tego samego poziomu wydajności. Organizatorzy WEC chcą zaoferować producentom najlepszą platformę testową dla ich przyszłych modeli, nie zapominając o kwestiach kosztów i bezpieczeństwa, które należy wziąć pod uwagę, aby projekt zakończył się sukcesem.
Sir Lindsay Owen-Jones, która przewodniczy Komisji ds. Wytrzymałości FIA, wydaje się zachwycona wynikiem spotkania. „Spotkanie w Paryżu było bardzo owocne, ponieważ poczyniliśmy postępy w kilku głównych kwestiach, takich jak sfinalizowanie przepisów LMP2014 na 1 rok, które pozwolą firmie Endurance zająć czołową pozycję w rozwoju nowych technologii, które producenci będą wykorzystywać do projektowania samochodów drogowych przyszłości. Dzięki temu spotkaniu finalizacja przepisów jest już na zaawansowanym etapie, co umożliwi zespołom i producentom szybkie rozpoczęcie prac nad projektowaniem i produkcją samochodów. Kto mówi nowe technologie, mówi kontrola kosztów w mistrzostwach ze względu na bardzo trudny klimat gospodarczy. » Pierre Fillon, prezes ACO, potwierdził, że sezon 2013 został praktycznie ustalony. „Kalendarz WEC na rok 2013 jest prawie gotowy i ujawnimy go pod koniec września, włączając w program kilka nowych, ekscytujących torów. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)