Le Mans – 24 słowa na 24 godziny!

Benoît Tréluyer wraz ze swoimi kolegami z zespołu Audi Sport, Marcelem Fässlerem i André Lottererem, próbuje w tym roku odnieść trzecie zwycięstwo w Sarthe. Podczas gdy Le Mans zatrzymuje czas na kilka godzin, mieszkaniec Alençon podaje nam 24 słowa kluczowe niczym tykanie zegara.

opublikowany 10/06/2014 à 11:25

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – 24 słowa na 24 godziny!

czynności wstępne
Zaczynasz, orientujesz się? nasze tegoroczne przygotowania przebiegły pomyślnie. Jesteśmy tam, gdzie myśleliśmy, że będziemy i nadal mamy miejsce na poprawę. Na koniec oficjalnego dnia testowego uśmiechaliśmy się.

Ważenie
Pierwsze spotkanie z fanami. Zawsze miło spędzony czas. Naprawdę wczuliśmy się w atmosferę Le Mans. Mimo że wcześniej odbywały się wstępne testy, ważenie tak naprawdę oznacza początek tygodnia.

Audi
To moja rodzina! Niezawodność, wydajność, know-how itp. Pokonanie Audi pozostaje dużym wyzwaniem dla konkurencji. To presja, ale przede wszystkim duma bronić barw takiej firmy.

Kwalifikacje
Zawsze miło jest zdobyć pole position, ale ma to niewielki wpływ na wyścig. Dobre lata są wisienką na torcie.

Fani
Dla mnie są trzy duże rodziny kibiców: wielbiciele z Japonii, fani ze Stanów Zjednoczonych i ci z Le Mans, którzy są naprawdę inni. Tym bardziej dla mnie, odkąd urodziłem się w Alençon, miasteczku położonym zaledwie kilkadziesiąt kilometrów od Le Mans.

Członkowie drużyny
Kumple ! Nie widzę siebie dzielącego samochód z kierowcami innymi niż Marcel (Fässler) i André (Lotterer).

Parada
Wspaniały czas! Podróżujesz starymi samochodami w samym centrum miasta, bardzo blisko publiczności. Jest teraz częścią legendy Le Mans. Biegamy tam nawet gdy pada deszcz.

Stężenie
Jesteś skupiony od pierwszych prób. Po niedzieli wróciłem na trzy dni do domu, ale już byłem w swojej bańce. Nie wiem dlaczego, ale w tym roku mam wrażenie, że wzrosła dziesięciokrotnie.

Départ
Bardziej odczuwam emocje, gdy odkładam je na siatkę! Zacząłem już 24 godziny, ale to nie jest mój najlepszy moment. Lubię starty, ale w Le Mans wolę je oglądać. Musiałem gdzieś zachować duszę fana.

Hunaudiera
Wciąż pamiętam, kiedy pierwszy raz to połączyłam! To inna prosta, która wymusza pokorę ze względu na osiągane prędkości i to, że wszystko może się tam zdarzyć.

Przegrody
Na torze jest wiele torów: Hunaudières, szykana Dunlop, szykana Forda itp. Jeśli nie jesteś dobry w tego typu sekwencjach, lepiej nie przyjeżdżać na Le Mans!

GT
To dzielenie się! Dla mnie są częścią Le Mans. Czasami są one wyróżniane, ale bez nich Le Mans nie byłby już Le Mans.

noc
Magia ! Znajdujesz się w swoim świecie, w swojej bańce. Czujesz się bardzo samotny, a jednocześnie bardzo spokojny. Właśnie minął tydzień, podczas którego zwracano się do ciebie ze wszystkich stron, a tu jesteś sam. Jesteśmy w bardzo egoistycznej, ale bardzo czystej przyjemności.

Repas
Kiedy mamy czas! Mówiąc poważniej, trzeba dobrze się odżywiać, ale nie przepadamy za kuchnią dla smakoszy. Ponieważ w każdej chwili możesz zostać poproszony o powrót do samochodu, najlepiej unikać cassoulet!

sen
Trudno to znaleźć, niezależnie od tego, czy idzie dobrze, czy źle. Mam jednak szczęście, że mogę liczyć na dwóch świetnych kolegów z drużyny i zespół, któremu całkowicie ufam. To pomaga.

Neutralizacje
Śmieć! Raz w roku jedziesz do Le Mans i zostajesz zmuszony do rywalizacji na odcinku za samochodem bezpieczeństwa. Najgorzej jest, gdy interwencja jest spowodowana bardzo poważnym incydentem?

Ravitaillementy
Kluczowy. Kilka sekund straconych w boksach może mieć wpływ na wyścig, szczególnie w Le Mans, gdzie interwencje mogą zająć więcej czasu.

Lumières
Te z wesołego miasteczka! W nocy, wchodząc do Bugatti przy szykanie Dunlop, czujesz się jak flipper. To jest obraz, który mam na myśli.

Rano
Może to być trudne ze względu na zmęczenie. Z drugiej strony, gdy już wsiądziesz do samochodu, po kilku okrążeniach, jest fajnie. Cały płaskowyż znalazł swoje położenie, ruch jest bardziej płynny. Wszystko idzie lepiej.

Deszcz
Strach! Nie znajdziesz tego wszędzie na raz. Często zdarza się, że spada tylko w określonych miejscach na obwodzie, co może naprawdę zaskoczyć. Rzadko w dobrym tego słowa znaczeniu.

strategia
Bardzo ważny jest wybór tego właściwego? wiedząc, że należy go dostosowywać co dwie godziny. To dużo pracy. Tak naprawdę trzeba zaplanować nieoczekiwane.

Mechanika
Szacunek ! My, piloci, właśnie kończymy pracę. Między obiema stronami musi panować absolutne zaufanie. W naszym zespole tak.

zegarek
To jedyny, który oglądam na torze! Kiedy zjeżdżam prosto do pit stopu, czasami zerkam w jego stronę, aby również wykonać swoje małe obliczenia.

podium
Najpiękniejszy widok na świecie!  

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz