Oficjalny ranking 81. edycji konkursu 24 godziny Le Mans jest już ostateczne. FIA odrzuciła apelację G-Drive Racing, którego wersja została obniżona ze względu na niezgodny zbiornik paliwa nagrane na Oreca 03-Nissan nr 26 Romana Rusinova, Johna Martina i Mike'a Conwaya. „Przykro nam słyszeć, że G-Drive Racing straciło podium w Le Mans, komentuje Darren Cox, dyrektor sportowy Nissana. W Brazylii po raz kolejny udowodnili, że są świetnym zespołem (zwycięstwo w LMP2 i czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej. Przyp. red.) i chciałbym im pogratulować i mieć nadzieję, że utrzymają tę formę podczas kolejnej imprezy w ten weekend w Teksasie. »
Tym samym Zytek Z11SN-Nissan nr 42 należący do Greaves Motorsport dziedziczy ostatni stopień podium w kategorii LMP2. Kierowcy konsoli załogi tego zespołu, Darren Cox, od chwili zgłoszenia dwóch z trzech zawodników pochodzą z wspieranej przez Nissana GT Academy, a mianowicie Hiszpan Lucas Ordonez i Brytyjczyk Jann Mardenborough. „Ta decyzja jest trudna, ale nie mogę powstrzymać się od poczucia dumy z Lucasa, Janna i Michaela (Krumm. Notatka redaktora) za zdobycie podium w Le Mans. To kolejny dowód na to, że podium Lucasa zdobył w Le Mans w 2011 roku (z Signatech-Nissan. Nota wydawcy) to nie był przypadek. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)