Le Mans: Hybrydy Audi łeb w łeb

Audi nr 1 straciło kontrolę nad wyścigiem po nieco ponad 13 godzinach wyścigu w wyniku błędu Marcela Fässlera. Allan McNish zmaga się z R18 nr 1 rozdzielonym w ciągu kilku sekund.

opublikowany 17/06/2012 à 04:44

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans: Hybrydy Audi łeb w łeb

Les positions évoluent enfin en tête de la course. Marcel Fässler est parti à la faute en montant trop haut sur un vibreur à l’entrée des Virages Porsche. La R18 n°1 est parti en tête à queue et est venu heurter le rail de sécurité à 4h22. Le Suisse est reparti au stand sans qu’aucune intervention ne soit réalisée sur la R18. La n°1 d’André Lotterer reste en tête avec trois secondes d’avance sur la n°2. Oliver Jarvis reste en troisième place sur l’Audi n°4 qui accuse encore deux tours de retard sur les leaders. La Lola n°12 du Rebellion Racing pilotée par Neel Jani est toujours intercalée entre les deux R18 ultra.

Starworks Motorsport nadal prowadzi w klasie LMP2 dzięki swojemu HPD nr 44 prowadzonemu przez Ryana Dalziela. Drugie miejsce zajmuje Oreca 03-Nissan z Pecom Racing, a za kierownicą Soheil Ayari traci ponad dwie minuty. Signatech-Nissan pokłada nadzieje w Oreca Romana Rusinova z numerem 26, który jest prawie trzy minuty za samochodem z numerem 49. Oreca 03-Nissan nr 23 jest w swoim pudełku po imponującym wyjściu Francka Mailleux przy wjeździe na zakręt Mulsanne.

GTE Pro nadal jest zdominowany przez Ferrari z pojedynkiem AF Corse z Toni Vilanderem, który ma dobrą przewagę nad numerem 59 w Luxury Racing prowadzonym przez Jaime'a Melo, który jest wciąż na tym samym okrążeniu. Raymond Narac pozostaje na czele GTE Am za kierownicą Porsche nr 67IMSA Wynik Matmuta, który jest dwie minuty lepszy od Corvette nr 50 z Larbre Compétition.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz