Po zdobyciu tytułu European Le Mans Series 2013 wspólnie z firmą Signatech-Alpine, Pierre Ragues znalazł się bez kierownicy Wytrzymałość na początku sezonu 2014, po umieszczeniu drugiego A450 na liście rezerwowych w Le Mans. Prawdziwy cios dla Francuza, który niedawno zaczął pracować jako freelancer rallye w Mistrzostwach Francji w Lyon-Charbonnières za kierownicą Skody Fabia S2000. Powrót Larbre Compétition i Morgana LM P2 nr 50 na listę zgłoszeń do konkursu 24 godziny Le Mans (14-15 czerwca), w szczególności po wycofaniu się Millenium Racing, w połączeniu z dostępnością mieszkańca Caen, umożliwiły to połączenie.
„To będzie mój ósmy 24-godzinny wyścig Le Mans. Żaden sezon wyścigowy nie jest kompletny bez tego fantastycznego wydarzenia– wyjaśnia 30-letni pilot. Cieszę się, że w tym roku mogę dołączyć do zespołu Larbre. Miałem okazję testować opony Morgan Judd LM P2 i opony Michelin w Paul Ricard na początku tego roku, ale nasze przygotowania do tego wielkiego wydarzenia zintensyfikują się wraz z oficjalnymi testami na torze na początku przyszłego miesiąca. Mam duże doświadczenie w Le Mans i jestem pewien, że swoim prototypem będę mógł dobrze przyczynić się do premiery Larbre w Le Mans. »
„Jego doświadczenie w Le Mans i wyścigach długodystansowych jest ważne i skorzystamy z jego wiedzy w nowym rozdziale w Le Mans dla naszego zespołu. Zdolność Pierre'a do bardzo szybkiej integracji z naszym zespołem podczas prologu na torze Paul Ricard była kluczowym czynnikiem włączającym go do naszego zespołu na 24-godzinny wyścig Le Mans. » wyjaśnia Jack Leconte, właściciel Larbre.
Ragues połączy siły z Amerykaninem Rickym Taylorem i Japonką Keiko Iharą w Morgan LM P2. Onroak Automotive będzie wspierać Larbre w tym projekcie. Dzień testowy 24-godzinnego wyścigu Le Mans odbędzie się 1 czerwca.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)