OAK Racing na całego w ILMC

Zespół OAK Racing Jacques’a Nicoleta ujawnił zarys swojego programu rajdowego na rok 2011. Sezon, który będzie kręcił się wokół Pucharu Interkontynentalnego Le Mans z dwoma LM P1 i jednym LM P2.

opublikowany 07/02/2011 à 12:16

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

OAK Racing na całego w ILMC

Aby zrealizować swój ambitny program, który ma zająć wybrane miejsca za gigantami Audi i Peugeotnowo powstała struktura w Le Mans może liczyć na wsparcie prestiżowych partnerów, przede wszystkim producenta opon Dunlop i Car Oil, wyłącznego dystrybutora środków smarnych Gulf we Francji, Belgii i Luksemburgu. Słynne kolory, z których noszenia zespół będzie dumny. W chwili obecnej do ACO dla ILMC złożono trzy wnioski o wjazd na dwa LM P1 i jeden LM P2. Dodatkowo, dzięki wynikom odnotowanym w ubiegłym roku, zespół skorzystał z czterech zaproszeń na Le Mans w LM P2. Skorzysta zatem z jednego ze swoich zaproszeń i wystartuje w drugim P2 podczas wyścigu Le Mans. Jeżeli ACO w końcu przystanie na prośby zespołu ILMC, na starcie 79. edycji 24-godzinnego wyścigu powinny pojawić się cztery prototypy OAK-Pescarolo.

Aby zrealizować swój projekt, zespół Sarthe wystawi dwa prototypy LM P1, OAK-Pescarolos zgodnie z przepisami z 2011 r., napędzane najnowszym silnikiem V8 Judd DB o pojemności 3,4 litra. Najlepszy samochód zostanie zatem powierzony ogłoszonym już Guillaume Moreau i Pierre Ragues, do których dołączy Mathieu Lahaye, obecny na rynku pracy czwarty rok z rzędu. „ To trochę jak moja druga rodzina, bo od początku brałam udział w tej przygodzie, podkreśla 26-letni Rennais. Przejście do LM P1 i ILMC jest logiczną kontynuacją po trzech bardzo wzbogacających sezonach P2. Miałem taką nadzieję i móc to zrobić z OAKiem, w towarzystwie dwóch znakomitych pilotów, którzy są jednocześnie przyjaciółmi, to ogromna przyjemność „. Drugi samochód zostanie powierzony Jacques’owi Nicoletowi i Richardowi Heinowi, a w Sebring, Le Mans (jeśli będzie zaproszenie) i Petit Le Mans dołączy Jean-François Yvon.

Jeśli chodzi o LM P2, OAK Racing czyni tę kategorię swoją wizytówką. „ Chcemy pokazać, że nasz LMP2 jest jednym z najlepszych produktów na rynku. Będzie to w pewnym sensie nasz „samochód pokazowy”, sztandarowy nośnik naszej działalności produkcyjnej. » – precyzuje François Sicard, dyrektor generalny zespołu. W prototypie, wyposażonym w 8-litrowy silnik Judd HK V3,6, zasiądą Patrice Lafargue, Frédéric Da Rocha i młoda Andrea Barlesi, zwycięzca Formuły Le Mans z 2010 roku. W przypadku 24-godzinnego wyścigu Le Mans tożsamość drugiej załogi zostanie ujawniona w późniejszym terminie.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz