Pięć wyścigów, pięć zwycięstw. Przed ostatnią rundą sezonu (8 Hours of Bahrain w tę sobotę), Stajnia Toyota réalise un sans-faute sur cette saison 2021 (zobacz gdzie indziej). Z trzema dubletami (8 H. z Portimão, 24 godziny Le Mans i 6 H. z Bahrajnu), tytuł Hypercar mógł wpaść jedynie w ręce japońskiego zespołu. Po uwolnieniu japońskich prototypów od problemu zanieczyszczenia paliwa, który napotkał na torze Monza i w niedzielny poranek w Le Mans (patrz strony informacyjne), trudno było sobie wyobrazić, że zostaną pokonane w ostatnią sobotę. Nie, główna panika weekendu dla marki z Aichi (Japonia) wydarzyła się po prostu podczas piątkowych bezpłatnych treningów, kiedy zawodnik nr 8 zaangażował się w Ferrari 488 GTE Evo nr 85 Żelazne Damy.
[identyfikator podpisu=”załącznik
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
dedeHJ37
01 o 11:2021
Toyota została sama! tylko opozycja alpine kto nie maalpine taka nazwa, to oreca z silnikiem Gibsona! aby zwyciężać bez niebezpieczeństw, triumfujemy bez chwały, najlepsze lata tak zwanego sportowego prototypu mamy za sobą, przyszłość jest bardzo ciemna
DANIELA MEYERSA
01 o godzinie 11:2021
Mroczna przyszłość? Przy 23/24 (w tempie 2 samochodów na producenta) od 20 do 24 LMh i/lub LMDh widzieliśmy ciemniejszą perspektywę!