Około godziny 14:XNUMX wszystko było już prawie gotowe. Pozycje zostały określone i tylko dwa zaniechania postawiły pod znakiem zapytania prawidłowy przebieg tej części wyścigu. Samochód bezpieczeństwa zneutralizował większą część ostatniej godziny wyścigu i poczuliśmy, jak zapada w nas spokój Peugeot. Ostatnie przystanki na tankowanie pozwoliły kierowcom wrócić na swoje stanowiska przed wyruszeniem na ostatnie okrążenia toru w Sarthe.
Dwadzieścia minut przed końcem wyścigu trzy samochody Peugeot czekały, aby zebrać się i ukończyć wyścig 24 godziny Le Mans razem. Olivier Quesnel potwierdził tę wersję: triumf musiał być całkowity. To na oczach stojącej publiczności Peugeot nr 9, 8 i 7 przekroczył linię mety, odnosząc nieopisany triumf francuskiego producenta, po dwóch niepowodzeniach w latach 2007 i 2008.
Inne kategorie:
la Porsche RS Spyder du team Essex s’est imposée en LMP2, devant la Lola Mazda du Speedy Team Racing Sebah.
W GT2 zwyciężyła ulubiona załoga imprezy: trio Salo-Melo-Kaffer z zespołu Risi Competizione przywiozło Ferrari 430 na pierwszym miejscu, przed trzema innymi samochodami włoskiej marki.
W GT1 wyścig ukończyły tylko trzy załogi, a zwyciężyła Corvette C6R nr 63.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)