Kłopoty Ginetty w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC) Kontynuować. Dwa G60-LT-P1 od zespołu Manor, wpisany w LM P1 Niehybrydowy, będzie rzucało się w oczy ich nieobecność na padoku 6-godzinnego wyścigu na Silverstone (Wielka Brytania, 17-19 sierpnia), trzecia runda Super Sezonu 2018-19.
Wiadomość: Z przyczyn niezależnych od Ginetty samochód G60-LT-P1 nie będzie ścigał się w rundzie Silverstone FIA WEC w dniach 18 i 19 sierpnia.
Przeczytaj oświadczenie w całości https://t.co/LElHYTqKCp pic.twitter.com/5GV5bDwNod
— Ginetta (@GinettaCars) 3 sierpnia 2018 r.
Powodem pakietu jest zmiana partnera silnikowego. Niebiesko-chromowane prototypy rozpoczęły rok z doładowanym 6-litrowym blokiem V3,4 zaprojektowanym przez Mecachrome. Jednak francuską firmę zastąpiła firma AER ze swoim bi-turbo P60B, używanym przez BR Engineering z SMP Racing w tej samej kategorii. Ten nowy dostawca pojawia się dla « dać więcej mocy, której brakowało w Le Mans (Sarthe) ".
Manor wycofuje się, ponieważ wniosek o homologację (konieczną do zmiany silnika) wpłynął zbyt późno przed brytyjską rundą WEC. Ginettas grali tylko w 24 godziny Le Mans w tym roku inauguracja roku w Spa została zepsuta z powodu problemów finansowych z chińskim sponsorem tytularnym TRS.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)