Podczas gdy Hypercars zadebiutują w WEC od sezonu 2020-2021 FIA potwierdziła podczas swojej ostatniej Rady Światowej, która odbyła się w ten czwartek w Paryżu, że przyszłe gwiazdy 24 godziny Le Mans powinny zostać zatwierdzone pod nazwą producentów, z zastrzeżeniem zatwierdzenia przez Komisję Wytrzymałość.
Decyzja ta wynika w szczególności z ogłoszenia partnerstwo Peugeota i Rebellion dla przyszłego Sochaux Hypercar, który zostanie wprowadzony na rynek w 2022 roku.
Testy nie będą ograniczone podczas pierwszego roku homologacji nowego hipersamochodu Le Mans. Ograniczenia pojawią się w drugim roku zatwierdzenia.
FIA wskazała również, że w przypadku zespołów zarejestrowanych w kategorii premier obowiązuje limit 40 osób zgłaszających 2 samochody i 43 osoby w przypadku Hypercaru w wersji hybrydowej.
Kategoria najważniejsza będzie oficjalnie nazywać się Le Mans Hypercar. Ujawniono oficjalne logo:
Od sezonu 2-2020 LMP2021 będą miały jedną specyfikację opon, ale ich moc silnika zostanie zmniejszona o 30 kW. Decyzje te motywowane były kwestiami kosztowymi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)