Jeszcze przed finałemWIĄZY i Pucharze Michelin Le Mans, który odbył się w ostatnią niedzielę w Portimão, znaliśmy 32 z 62 zaproszonych na 88. edycję 24-godzinnego wyścigu Le Mans (12-13 czerwca 2020 r.).
Oto 30 zarejestrowanych zawodników WEC (pod warunkiem, że wzięli udział w co najmniej 6 innych wydarzeniach w kalendarzu) oraz zdobywcy trofeów Jima Truemana i Boba Akina, przyznanych według uznaniaIMSA do brązowych lub srebrnych kierowców w kategoriach LM P2 i GTD.
Pierwszą otrzymał Cameron Cassels (Oreca 07 z Performance Tech), a drugą Richard Heistand (Lexus z AIM Vasser Sullivan), obaj mężczyźni skorzystali odpowiednio z zaproszenia do LM P2 i GTE Am, z którego skorzystają stajnia ich wyboru. Ale Cassels spróbuje przenieść technologię Performance przez Atlantyk.
Od niedzieli wiemy o sześciu innych wybranych urzędnikach. Mistrz ELMS w LM P2, IDEC Sport ma bilet do Le Mans w tej samej kategorii, podobnie jak wicemistrz G-Drive Racing.
Luzich Racing i Dempsey-Proton Racing, 1. i 2. miejsce w GTE, mają gwarantowane miejsce w GTE Am, natomiast zaproszenie do mistrza LM P3 pozostaje w toku, a Inter Europol Competition złożył odwołanie od swojej obniżki.
Można jednak założyć, że cenny bilet rzeczywiście wpadnie w ręce euromiędzynarodowego zespołu Giorgio Mondiniego, którego można było zobaczyć podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2010 r. w Audi R10 TDI ByKolles Racing. Wreszcie, zespół Kessel Racing, który zdobył tytuł w GT3 w Pucharze Michelin Le Mans, ma już pewność, że będzie mógł wystawić co najmniej jeden samochód w GTE Am.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)