Isotta Fraschini Tipo 6 LMH-C wkrótce na torze

Rozwój Isotta Fraschini trwa, mediolański producent planuje wypuszczenie pierwszego uruchomienia swojego Tipo 6 już w kwietniu.

opublikowany 24/03/2023 à 11:41

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

Isotta Fraschini Tipo 6 LMH-C wkrótce na torze

Tipo 6 autorstwa Isotty Fraschini Milano © Isotta Fraschini Milano

To właśnie w garażu Vector Sport, który rywalizuje w LM P2, podczas pierwszego spotkania w sezonie azyl znalazł reprezentant Isotta Fraschini Motori. Wybór nieprzypadkowy, gdyż brytyjska struktura posłuży jako wsparcie operacyjne testów nowego Hypercara odradzającej się firmy. Pierwsze testy, prowadzone przez techników Michelotto, powinny rozpocząć się w ciągu miesiąca.

« Przynajmniej taki jest cel., wyjaśnił Claudio Berro, który udał się na Florydę, aby przekazać informacje na temat najnowszych postępów w ambitnym programie realizowanym przez włoską firmę inżynieryjną. Dziś samochód znajduje się w tunelu aerodynamicznym w Sauberze w celu przeprowadzenia testów aerodynamicznych, następnie toczące się podwozie trafi na stanowisko dynamiczne w celu opracowania oprogramowania w celu komunikacji części termicznych, elektrycznych, przednich i tylnych oraz elementów odzyskiwania energii. , hamowanie itp. Mamy nadzieję, że zaczniemy kręcić już w kwietniu. »

Z jakim kierowcą? „ Zespół Vector ma trzech dobrych kierowców (Ryan Cullen, Matthias Kaiser i Gabriel Aubry. Nota wydawcy), i to do nich będziemy wzywać w sprawie rozwoju, – kontynuuje włoski menadżer. Jeśli chodzi o sezon 2024 to zawrzemy umowę jak Audi z Jostem lub Ferrari z AF Korsyka. Nie ma sensu wymyślać wszystkiego na nowo. "

Samochód będący kandydatem do mistrzostw 2023 roku ostatecznie nie został przyjęty, gdyż nie przeszedł jeszcze etapu homologacji, ale od tego czasu projekt prowadzony przez Michelotto Engineering Spa uległ przyspieszeniu. „ Trzeba było przedstawić auto żeby rozwiać ostatnie wątpliwości, szepcze Claudio Berro. Przygoda rozpoczęła się dwa lata temu, kiedy z jednej strony grupa inwestorów chcących wznowić działalność Isotta Fraschini, a z drugiej Michelotto chcący zaangażować się w projekt Hypercar nawiązujący do DNA marki, zniknęła wraz z początkiem XXI wieku. Lata 1950. Platforma techniczna rozwijała się szybciej niż finansowa, ale obecnie obie idą w tym samym tempie. "

Do zobaczenia w kwietniu na torowym debiucie Tipo 6 LMH-C.

CZYTAJ TAKŻE > Ferrari, Porsche, BMW… aktualizacja projektów LMH i LMDh

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

0 Zobacz komentarze)