LM P2 – Dudnienie brązowych kierowców

Jeśli kategoria ma się dzisiaj dobrze, niektórzy kierowcy typu Gentleman płaczą i grożą dezerterią.

opublikowany 18/03/2020 à 11:23

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

LM P2 – Dudnienie brązowych kierowców

Władze od kilku miesięcy poszukiwały odpowiedniego równania, które na papierze zapewniłoby każdemu w LM P2 równe szanse, a tym samym umożliwiło załogom, w których skład wchodzi kierowca Brązowy, rywalizować z tymi, które zdecydowały się na Srebrnego.

Aby ponownie uruchomić kategorię LM P2,IMSA postanowił zmusić każdą drużynę do powołania brązu. Czy byłoby to właściwe rozwiązanie? „ Myślę, że sprowadzałoby się to do zamaskowania problemu, jakim w rzeczywistości jest słaba kwalifikacja niektórych Srebrników, Gabriel Aubry powiedział nam w Austin pod koniec lutego. Skończymy z Super Brązem, a różnica będzie jeszcze bardziej rażąca. Dobrze się o tym wiem, odkąd współpracowałem podczas 24-godzinnego wyścigu w Daytona z Benem Keatingiem, który jest prawdziwym brązem, ale robi wrażenie za kierownicą. »

Dziś zmierzamy bardziej w stronę nowego podziału obowiązkowego minimalnego czasu prowadzenia pojazdu i w kierunku srebrnych kierowców, którzy przejechaliby więcej niż ich brązowi odpowiednicy. Jednak także w tym przypadku pojawia się problem: nadmierny czas spędzany za kierownicą przez Silverów, którzy z definicji nie są profesjonalistami, i wynikające z tego obawy dotyczące bezpieczeństwa.

Niektórzy, czekając na wybór najodpowiedniejszej formuły, wyrażają chęć startu, jak Frits van Eerd, który po zobaczeniu Henrika Hedmana radującego się na najwyższym stopniu podium 24-godzinnego wyścigu w Daytona, nie ukrywa już pragnienia IMSA gdzie miałby szansę na zwycięstwo.

Frits van Eerd (Racing Team Nederland) skupia się na IMSA. © DPPI / Clément Marin

 

Trzej Włosi z Cetilar Racing opuszczą tę kategorię również poza sezonem, prawdopodobnie na rzecz GTE Am, podczas gdy Cool Racing dał już do zrozumienia, że ​​nie odejdzie na kampanię drugiego świata przed sezonemfeChęć skupienia się naWIĄZY.

Ponieważ High Class Racing nie ma pewności, czy pozostanie, kontyngent uczestników w tej kategorii może nagle się zmniejszyć, nawet jeśli możemy liczyć na Jota Sport i United Autosports – a nawet Signatech Alpine jeśli projekt LM P1 się nie powiedzie – odpowiedzieć. Nieufność…

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz