Mécachrome zadowolony z pierwszej jazdy Ginetta G60-LT-P1

Po prezentacji w Birmingham na początku miesiąca Ginetta G60-LT-P1 uległa wypaleniu na pasie startowym lotniska w Leeds. Możliwość sprawdzenia przez Mécachrome prawidłowego montażu nowego bloku silnika w nowym LM P1.

opublikowany 30/01/2018 à 14:36

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Mécachrome zadowolony z pierwszej jazdy Ginetta G60-LT-P1

Wśród nowości Super-Sezonu Mistrzostw Świata 2018-2019Wytrzymałość WEC, będziesz musiał liczyć na Ginetta G60-LT-P1. Zaprezentowany na wystawie w Birmingham kilka dni temu brytyjski LM P1 osiągnął w ślad za nim podpalenie w Leeds w Anglii.

Prosta jazda po pasie startowym brytyjskiego lotniska umożliwiła producentowi silników Mecachrome sprawdzenie zachowania jego 6-litrowego silnika V3,4 turbo w podwoziu Ginetta.

„Mamy bardzo dobre relacje z Ginettą i montaż silnika przebiegł bardzo dobrze, analizuje Bruno Engelric, dyrektor Mecachrome Motorsport. Jest to tym bardziej niezwykłe, że nasze dwie firmy odkrywają Endurance i LM P1, mimo że nigdy wcześniej ze sobą nie współpracowały.

Wciąż mamy należy dokonać pewnych korekt w lokalizacji skrzynek złączy. W silnikach serii GP3 i F2, instaluje się je pod nadsufitkami w Ginetcie, musimy je umieścić wyżej, aby były łatwo dostępne. Tę modyfikację przewidywaliśmy już wcześniej i będzie ona obowiązywać od testów zaplanowanych na przyszły miesiąc.

My też planowaliśmy nieznacznie zmodyfikować położenie alternatora ponieważ ryzykuje, że będzie zbyt narażony na wstrząsy, gdy samochód przejedzie po wibratorach. Rozwiązanie mamy już zaplanowane i zostanie ono wdrożone pod koniec lutego. »

Nowe sesje testowe planowane są na nadchodzące tygodnie przed pierwszą rundą WEC zaplanowaną na 5 maja na torze Spa-Francorchamps w Belgii. Manor Racing wystawi w szczególności kopię Ginetty LM P1.

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024