W Corvette Racing wieje wiatr odnowy. Rok 2020 będzie oczywiście rokiem wprowadzenia zupełnie nowy C8.R, ale także odejście jednego z filarów amerykańskiego szkolenia, Jana Magnussen.
46-letni Duńczyk, po spędzeniu 16 sezonów w amerykańskiej marce. w GT pozostawił wolne miejsce, które zastąpi Jordan Taylor. Pozostałe zmiany muszą poczekać, ze względu na kolizję terminów z DTM, Mike Rockenfeller nie będzie mógł pełnić roli wzmocnienia 24 godziny Le Mans na numer 63 obok Amerykanina i Hiszpana Antonio Garcii.
Z informacji AUTOhebdo wynika, że Nicky Catsburg przejmie kierownictwo przydzielone wcześniej Niemcowi nie tylko w La Sarthe, ale także podczas 24 Hours of Daytona (Floryda, 22-26 stycznia), 12 Hours of Sebring (Floryda, 18 - 21 marca) i Petit Le Mans (Gruzja, 7-10 października).
Zapytany w Sepang (Malezja) podczas finału WTCR o możliwy punkt zwrotny w jego karierze, Holender próbował odpowiedzieć. „Nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć tej plotce. Chciałbym, żeby było to prawdopodobieństwem, ale przekonasz się o tym już wkrótce. »
Jedno jest jednak pewne. Nicky Catsburg nie będzie kręcił kciukami na początku przyszłego roku. „Nie będę miał czasu zostać w domu. Wyjeżdżam 1 stycznia 2020 roku na torze. » Jednak Roar before the 24 Hours, jedyna sesja treningowa organizowana na torze Daytona International Speedway przed 24 Hours, odbędzie się w dniach 3-5 stycznia.
Nicky Catsburg z pewnością nie jest początkującym graczem Wytrzymałośćz oficjalnym kontraktem podczas krótkiej przygody z BMW M8 w GTE Pro (11. miejsce w swojej klasie w Le Mans w 2018 r., 13. w 2019 r.). Jego najwyższym osiągnięciem w tym formacie wydarzenia pozostaje sukces odniesiony podczas 24-godzinnego wyścigu w Spa 2013 za kierownicą Marca VDS BMW Z4 GT3.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)