Oreca, kilka tygodni po ogłoszeniu porozumienia z Peugeotw końcu udało mu się zdobyć swoje 908 HDi FAP. Piloci, Olivier Panis i Mikołaj Lapierrewraz z zespołem znali już zalety samochodu, ale mogli je zobaczyć na torze podczas pierwszych testów w Le Castellet, na torze Paul-Ricard. Olivier Panis, zachwycony pojawieniem się konkurencyjnego samochodu, o jakim marzył, przejął pierwszy przejazd na torze, pokonując około czterdziestu okrążeń.
« 908 HDi FAP to po prostu wspaniały samochód » zwierza się były pilot Formuła 1, " Jest bardzo skuteczny, niezależnie od rodzaju zakrętu. Chwyt robi wrażenie. Zamknięty kokpit nie przeszkadzał mi: w rzeczywistości jest mniej hałasu i uważam to za całkiem pozytywne. Krok po kroku posuwamy się do przodu. Od teraz musimy pracować nad optymalizacją wykorzystania samochodu. Ale to pewne, świetnie się bawiłem za kierownicą! »
Ze swojej strony Nicolas Lapierre miał także okazję poznać samochód, który zwyciężył w ostatnim wyścigu 24 godziny Le Mans. Młody pilot przyznaje, że przyzwyczajenie się do komfortu zajęło mu trochę czasu. „ Do tego czasu jeździłem tylko otwartymi prototypami i przyzwyczajenie się do nowego środowiska zajęło mi kilka okrążeń. Benchmarki są różne, ale czas adaptacji jest szybki. Cały pakiet jest sprawny: podwozie, silnik, skrzynia biegów? 908 HDi FAP sprawdza się we wszystkich sektorach, także w pracy z oponami. Uważamy, że jest to prototyp udany, bliski ideału! Potrzebujemy teraz trochę czasu, aby wyciągnąć z niego jak najwięcej korzyści. »
W tym tygodniu w AUTOhebdo znajdziesz raport na temat obsługi Peugeota 908 HDi FAP, a także wideo z tego odkrycia, klikając tutaj.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)