Podobnie jak w roku 908, w tym roku w Le Mans obecne będą cztery Peugeoty 2009 HDi FAP. Olivier Panis i Mikołaj Lapierre będzie odpowiedzialny za pilotowanie „prywatnego 908”, przydzielonego przez Peugeot sport do drużyny Var Oreca. Od tego momentu wyzwaniem jest prowadzenie zwycięskiego samochodu ostatniego 24 godziny Le Mans to wielkie wyzwanie dla Oliviera Panisa, który spełnia swoje marzenie o prowadzeniu samochodu zdolnego do wygrywania.
« Moje przygotowanie fizyczne było intensywne, zwierza się Olivier Panis na blogu Oreca. Przygotowuję się do podjęcia dużego wyzwania, wiążącego się z dużą ilością obowiązków. Mamy szansę, musimy ją wykorzystać! Być może więc przygotowałem się trochę inaczej, ponieważ ograniczenia na pewno nie będą takie same. Podszedłem do sprawy z głową. Teraz nie mogę się doczekać jazdy! »
Na początku miesiąca były pilot F1 był w stanie wspiąć się na swojego nowego wierzchowca, aby uformować swoje siedzenie. „ Wsiadając do 908 HDi FAP muszę przyznać, że było miło– dodaje Grenoblois. Czy był to moment pełen emocji? To naprawdę wspaniały samochód. Środowisko różni się oczywiście od otwartego proto. Zaskoczyło mnie swoją prostotą: tak naprawdę Peugeot zaprojektował bardzo funkcjonalny kokpit, bardzo funkcjonalny i który wydaje się łatwy w użyciu i zrozumiały. »
Kierowca Oreca będzie mógł przyzwyczaić się do nowego środowiska, ponieważ pierwsze przejazdy zaplanowano na 23 lutego na torze Paul-Ricard w Castellet, w pobliżu warsztatów Oreca, przed oficjalnymi testami Le Mans Series odbywającymi się w dniach 7-8 marca. nadal w Paul-Ricard.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)