Brak przerwy na Peugeot i 9X8. Po porażce Sebringa, w wyniku której został uszkodzony, Lew umówił się na spotkanie w Var, aby przygotować się na resztę sezonu 2023 WEC.
W programie? Dzień testów na obwodzie Paula-Ricarda z 9X8 nr 93. Prace przygotowawcze, które przeciągnęły się do nocy w przypadku nocnych sztafet, powinny pozwolić Peugeotowi naprawić pewne błędy popełnione podczas otwarcia sezonu w Sebring w połowie marca, a przede wszystkim przygotować się do 6-godzinnego wyścigu w Portimão (16 kwietnia).
Jeżeli żadna informacja nie została jeszcze odfiltrowana, nie byłoby zaskoczeniem, gdyby francuski producent dokonał oczekiwanych modyfikacji w skrzyni biegów swojego Hypercara, szczególnie w zakresie siłownika elektrycznego, który sprawiał tak wiele problemów. Według Carlosa Tavaresa, dyrektora generalnego Stellantis, Peugeot zdecydował się przejść ze sterowania elektrycznego na hydrauliczne. Jest to cecha, z której 9X8 nie mogły skorzystać w Sebring, gdzie napotkały problemy, ale którą mają nadzieję osiągnąć w Portimão za nieco ponad dwa tygodnie.
💪 Wkładamy pracę dla Portimäo.#Peugeot9X8 pic.twitter.com/oiIVMw9l5E
— Peugeot Sport (@peugeotsport) 29 marca 2023 r.
CZYTAJ TAKŻE > Peugeot wyjaśnia się po porażce Sebringa
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)