Zbierz trofeum 24 godziny Le Mans, to jest główny cel zespołu Peugeot sport ten sezon. A broń podboju nazywa się 908 (Zdjęcia). Nazwę, którą można porównać do nazwy swojego poprzednika (908 HDi FAP), który w ciągu czterech lat zgromadził wymowne osiągnięcia.
Samochód, wciąż zamknięty, nie może zaprzeczyć swojemu powiązaniu ze zwycięzcą podwójnej wieży zegarowej Sarthe z 2009 r. Jednak po bliższym przyjrzeniu się wszystkie części są nowe. Jeśli chodzi o silnik, Bruno Famin i jego żołnierze zdecydowali się na silnik V8, który według zapowiedzi rozwijał moc 550 koni mechanicznych.
Kolejną dużą nowością jest rozmiar przednich kół. Podobnie jak w Audi, przednie i tylne koła będą podobne, aby zwiększyć przyczepność przedniej części samochodu.
Pytanie kierowcy, zgodnie z oczekiwaniami, bez zmian w porównaniu do 2010 roku. Nie zmienia się zwycięskiego zespołu. Zatem w Le Mans znajdziemy trio Marca Gené? Aleksander Würz? Anthony Davidson na numerze 7, numer 8 powierzony w 100% francuskiej załodze, a mianowicie Nicolasowi Minassianowi? Franka Montagny’ego? Stefana Sarrazina. Jeśli chodzi o numer 9, na zmianę zobaczymy Pedro Lamy’ego, Simona Pagenauda i Sebastiana Bourdais.
Samochód jeździ już od jakiegoś czasu i wydaje się być gotowy na sezon 2011. Pierwszy wyścig odbędzie się 19 marca podczas 12-godzinnego wyścigu w Sebring, rundy otwierającej ILMC. Ale do tego czasu na Oliviera Quesnela i jego ludzi czekają liczne sesje testowe.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)