Mistrz 2013WIĄZY naAlpine A450, w który następnie przekształcił się Pierre Ragues WEC przez ostatnie dwa lata ścigał się w Morganie LMP2 Team Sard Morand i Corvette C7R w Larbre Competition. Choć francuskiej drużynie nie udało się zwyciężyć w peletonie GTE Am, to i tak czterokrotnie stanęła na podium, co wystarczyło, by zadowolić 32-letniego Francuza.
„To był naprawdę zaszczyt dołączyć do kategorii GTE-Am, która zawsze jest bardzo konkurencyjna, a także móc reprezentować Larbre Competition i Corvette w tym projekcie– oznajmił Pierre Ragues. Naprawdę czuję, że wiele się nauczyłem, a jednocześnie mogę walczyć o podium w każdej konkurencji. Myślę, że szybko odnalazłem swoje miejsce w kategorii GTE-Am, gdzie mój styl jazdy bardzo mi odpowiadał. Oczywiście musieliśmy się zaaklimatyzować do wielu parametrów, zwłaszcza do zarządzania ruchem na prototypach, ale było ciekawie i sezon przebiegł całkiem nieźle, szczególnie jeśli pomyślimy o naszych 4 podium. »
Pierre Ragues koncentruje się teraz na swoim programie na sezon 2017, w którymWytrzymałość pozostanie priorytetem. Francuski kierowca rozważa możliwość powrotu do ELMS w miarę dalszego umacniania się mistrzostw.
„Wraz z moim menadżerem uważnie przyglądamy się możliwościom, jakie otwierają się przed nami w 2017 roku i oczywiście WEC to miejsce, w którym czuję się jak w domu i byłbym bardzo szczęśliwy, mogąc się tam ponownie pojawić. To powiedziawszy, nie powinniśmy lekceważyć wielkiej szansy w ELMS, jeśli się pojawi, ponieważ poziom tamtejszych mistrzostw jest bardzo wysoki, więc musimy zobaczyć, co przyniesie nam okres poza sezonem i cokolwiek się stanie, moja motywacja będzie jak zawsze dobra duchy »Dodał.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)