Olivier Pla ma napięty harmonogram na rok 2016, ponieważ broni zarówno interesów Michaela Shanka Racing, jak i IMSA i Krohn Racing w WIĄZY, oprócz swoich zobowiązań wobec Forda w WEC i 24 godziny Le Mans.
Na koniec Prologu wicemistrz LMP2 zauważył różnice pomiędzy prototypem, a jego nowym samochodem zgłoszonym do GTE Pro. „Nie możemy powiedzieć, że jest to prototyp, ponieważ odczuwamy większą wagę (+ około 300 kg, przyp. red.), nawet jeśli przepisy techniczne ewoluowały w stronę bardziej aerodynamicznej”, wyjaśnił AUTO mieszkaniec Tuluzytygodniowo.
„W przeszłości jeździłem z Sofrevem w Ferrari 458 GT3, który oferował tę samą koncepcję z silnikiem umieszczonym centralnie z tyłu, ale na tym kończą się porównania. Nie wierz ludziom, którzy mówią, że GT3 i GTE są blisko. To nieprawda, choćby ze względu na konstrukcję podwozia, poziom obciążenia aerodynamicznego, zastosowanie poufnych opon Michelin…”
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym wywiadem z Olivierem Pla oraz raportem z prologu przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2056 AUTOhebdo, dostępnym już w: wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)