À l’issue des deux premières séances d’essais des 6 Heures du Circuit des Amériques (Texas), c’est Audi qui a affiché les meilleures performances avec ses R18. Les Porsche 919 Hybrid ont terminé dans la même seconde, Brendon Hartley plasując numer 1 siedem dziesiątych poza punktem odniesienia, podczas gdy Neel Jani z numerem 2 zajął prawie dziewięć dziesiątych straty.
Obie załogi skupiły się głównie na wydajności opon, jednocześnie upewniając się, że wszyscy kierowcy ukończyli swoje obowiązkowe pięć okrążeń w nocy.
„Nasz samochód bardzo dobrze spisuje się na prostych, a ten dzień wykorzystaliśmy na testowanie różnych punktów”, potwierdził Brendon Hartley.
„Było szczególnie gorąco, zwłaszcza podczas pierwszej sesji, i tak samo będzie, gdy zaczniemy o 17:XNUMX (czasu lokalnego) w tę sobotę, powiedział jego kolega z drużyny Timo Bernhard. Trudno jest właściwie ustawić samochód na wyścig, ponieważ większość zawodów będzie rozgrywana po zachodzie słońca, kiedy temperatura spadnie. »
Druga załoga niemieckiego producenta również jest zadowolona z zachowania hybrydowej LMP1 na amerykańskim torze.
„Bez wątpienia mamy dobry punkt wyjścia w przypadku naszego prototypu, teraz musimy go udoskonalić tak bardzo, jak to możliwe. Jeśli przez resztę weekendu będzie tak gorąco, wyścig będzie walką ludzi i maszyn”., ostrzegł Neel Jani.
„Samochód nigdy nie jest idealnie przygotowany na tor pierwszego dnia testów, ale to nie problem, wspomina Marc Lieb. Bardzo podobają mi się szybkie zakręty, takie jak te w pierwszym sektorze. Wrzucamy je na szósty bieg przy prędkości ponad 200 km/h. »
Wyniki 6-godzinnego wyścigu Circuit of the Americas w Austin
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)